مرتضی واشقانی فراهانی

یافته های من در دنیای مجازی

مرتضی واشقانی فراهانی

یافته های من در دنیای مجازی

چهار اصل زرتشت

 

از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟

گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2- دانستم که خدا مرا می بیند پس حیا کردم
3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم
4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم 

نظرات 3 + ارسال نظر
همسایه در محل کار دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30

سلام
خیلی زیبا بود. زندگی توش خلاصه شده

صادق اسدی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 http://aliusvisum.persianblog.ir/

پس یه کم شما هم یاد بگیر

منتقد سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:57

بابا یه کم تلاش کن تا لاغر بشی چرا الکی فسفر می سوزانی!!!!!

دوست من
ممنونم از اظهار لطفتون !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد