مرتضی واشقانی فراهانی

یافته های من در دنیای مجازی

مرتضی واشقانی فراهانی

یافته های من در دنیای مجازی

ببخشید

سلام


با عرض معذرت

فصل امتحاناته اصلاً وقت نمیکنم حتی سربزنم به وبلاگ چه برسه بخوام تو اینترنت بگردم و چیزی


  پیدا کنم 


انشاالله بعد از امتحانات خدمت خواهیم رسید


یا علی

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:06

سلام جناب فراهانی عزیز. وبلاگ شما را قبلا هم دیده بودم. من همیشه برای کسانی که اهل نوشتن هستند احترام ویژه ای قایلم. کسی که می نویسد لاجرم می اندیشد و اندیشه ما را فراتر میبرد. وبلاگ، طنین صدای تو در جهان سایبر است.
نوشتن تنها نشانه اندیشیدن نیست که دلیلی بر بخشندگی و مهربانی نیز هست. آنکه می نویسد حتی اگر حرف جدیدی نداشته باشد فقط برای اینکه می خواسته دانسته هایش را با دیگران به اشتراک بگذارد دوست داشتنی است.
فارغ از شمارش بازدیدکنندگان سایت بنویس. حتی به عنوان یک دفتر روزانه دیجیتال فقط برای خودت. این وبلاگ کارکرد خود را دارد. اگر ادامه دهی، روزی جای خود را در جهان سایبر خواهی یافت و شنیده خواهی شد.

کاظم جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44

سلام...امتحانات چطور شد؟؟خوب شد که ایشاله؟؟

واقعیتش اینه که من تمام تلاشمو کردم الباقی یاری خداست و مرحمت استادها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد